SERDAR TUNCER ŞİİR VİDEOLARI



İstiklâl Marşı İmtihan
Kurbanım Hz.Fatma'nın Yazdığı Şiir
Ben Sana Mecburum Aşk İki Kişiliktir
Oy Havar Adam Gibi
Kara Toprak Akşam Erken İner Mahpushaneye
Cebeci İstasyonu Balkon
Analar Ben Hayatta En Çok Babamı Sevdim
Hasretinden Prangalar Eskittim Ağustos Çıkmazı
Seni Sensiz Yaşamak Beni Candan Usandırdı
Mutlu Aşk Yoktur Bir Ah Etmem
İstanbul'u Dinliyorum Deme Bari
Gel Artık Çoban Çeşmesi
Ay Karanlık Çocuklar Gibi
Bayan Nihayet Bulmak
Hıçkırıklar Dostlar Beni Hatırlasın
Visal Esenlik Bildirisi
Hatırla Ama Dinle İmanım
Bekleyenler İçin Gizli Bahçe
Hadi Git Ervahı Ezelde
Biz Başka Severdik Etme
Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman Gazup Bir Şair
Mendilimde Kan Sesleri Bırakmıyorlar
Mona Rosa Hatırlama
Ayrılık Günü  Güzel Ne Güzel Olmuşsun
Gözlerine Yazılmamış Bir Destan Kum
Bence Artık Sen De Herkes Gibisin-Beklenen Hüseyni Meşreb
Aşktandır Herşey Sende Gizli
Tek Hece Koşma
Geleceğim Nazlı Çiçek
Derman Aradım Liliyar
O mu geliyor? (sas) Rindlerin Akşamı& Rindlerin Ölümü
Sen İstanbul Kokardın Sen Benim Hiçbir Şeyimsin
Gülce Sitem
Seni Sensiz Yaşamak Tahirle Zühre Meselesi
Aşk Romantik Bir Eylem Değildir Olmadan
Ağladım Uçun Kuşlar
Anlatamıyorum Umudun Göğe Yükselişi
Kar Şiiri Uzak Kaderler İçin
Gözlerinde Gasid-i Yar
A... Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Bir Şey Var
Aynalar Yolumu Kesti Zurnanın Zırt Dediği Yer
Vazgeçtim Dünyadan Türküler Dolusu
Beni Bağışla Seni Seviyorum Kitabe-i Sengi Mezar
Bayramlar Bayram Ola (Hani) Yenik Serçe
İnci Dakikaları Olduğum Gibi Kim Görebilir Beni?
Anna Allah'ın Emri Güzel Kahrı
Anladın Mı? Yine Bir Mah-ı Muharrem Geldi
Bana Seni Gerek Mırıldanmalar& Düş ve Dua
Sende Kalmış Gurbet
Bir Adın Kalmalı Ne Çare
Gel Artık Zulmü Alkışlayamam
Bayramlar Bayram Ola Ordunun Duâsı
Oy Havar &Bir Ay Doğar Çanakkale Şehitlerine