SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (8)


aşkla girilip, sadakatla kalınan yere yar gönlü diyorlar
belki de aşk, eller duaya açıldığında sevgilidin, sevgiliden başka isteyecek bir şey bulamamaktır
ben sen olsaydım, arardım sorardım beni
bir bardak çay, bir de yokluğun daha ne olsun
bir kez aşık olsaydın sen, daha kimseler aşkı bilemezdi seni bırakıp başkasına gidecek aşka aşkolsun
derdim sensin derdim, sana birşey diyebilseydim
dilinsusması için iki dudak yeter, kalp susacak ki adam olalım
dünya ne kadar yalan her şey ne kadar boş biz ne çok hiçiz
ey özüm ve sözüm olan sevgili özümü ve sözümü rızandan ayırma
gündüz aklımda gönlümde gözümde gece ellerin koynundasın senin gibi sevgili olmaz olsun ey uyku
hayatın yalan olduğu doğru da, bu doğruya inancımız yalan
her şeyde seni görmek değil aşk her şeyi senin gözlerinden görmek
neyite Allah rızası olan, kaybetse de galip, niyeti başka olan kazansa da mağlup
sana bakan O'nu görmüyorsa, aynalara kızma iddiasını terk et aşkın
seni ne kadar çok sevdiğimi kalbinden başkası bilmedi, ben bile
seni sevmek muhteşem bir yalnızlığa evet demekmiş, bildim pişman değilim
sevgili uykusuna gelirmiş aşıkların, oysa benim uykum da sensin uykusuzluğum da , bilmem ki daha nereye geleceksin
sevgiliyie gönlüme düştün diyenden aşık olmaz, aşığın gönlü sevgilidir
unutmuş gibi yaparsın ama bilirim unutamazsın, nereden biliyorsun deme, kalbimden sevgili kalbimden