SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (7)


Allah için her şeyini verecek olana, Allah her şeyi verir
Yoklukta gözlerimdir Varlıkta perdem benim Bir anlayabilsem bir Bu aynalar nem benim  Biter mi nasıl neden Soyunsam kelimeden Seni senden seyreden Hem değilim hem benim  Aynalara ayna yar Aynada bir ayna var Dile gelsin aynalar Sen değilsem kim benim
derdini sade anlatan adam dertlidir güzel anlatan edebiyatçı haliyle anlatan aşık tebessümüyle örten arif
eskiden yaşamak zor ama daha gerçekmiş galiba ayrılıklar kavuşmalar oyunlar acılar şak yani her şey masallar ve insan bile
gönlüne dert verdiğinin işi kolay da , dert diye gönül verdiğin neylesin
hani ikiden bir çıkınca bir kalırmış ya öyle değil işte, yarım kalıyorsun
hayat bir garip kimi her şeyi unutturacak bir aşk arıyor, kimi maşuku unutturacak bir şey
kalbime gel eşiğinde dur desem kapıyı bul bakışınla vur desem, en sonunda gel içeri gir desem gelme git bir ömür beklerim seni
Ne zaman umrumda ne mekan benim Yarından vazgeçtim dünden vazgeçtim Ne bu ömür benim ne de can benim Ben seni göreli benden vazgeçtim  Derde hedef oldum sen oksun diye Güllere yalvardım sen koksun diye Sen yoktun yanımda sen yoksun diye Akşamdan geceden günden vazgeçtim  Sensiz ne yurdum var ne yerim dedim Senden sorarlarsa ne derim dedim Belki kavuşursam üzerim dedim Ben senin uğruna senden vazgeçtim
ne çok bilir, n eçok söyler ne de az yaşarız insanız galiba
niyeti Allah rızası olan, kaybetse de galip, niyeti başka olan kazansa da mağlup biz babadan böyle gördük
seni benden çok seven yok diyecek kadar sevdiğin kim var gönül yoksa sen niye varsın
sevgili uykusuna gelirmiş aşıkların, oysa benim uykum da sensin uykusuzluğum da bilmem ki daha nereye geleceksin
sevgilinin yüzünü görünce dedi bitermiş insanın iyi ama derdi sevgili olan neylesin
sevgiliyi hiçbir şey unutturamıyorsa aşıksın, her şey sevgiliyi hatırlatıyorsa unutkan
tövbe lazım ettiğmiiz tövbeye bir tövbeyle bu iş bitmez kurbanım
yazmak kadar kolay olsaydı yaşamak aşkı, gece gündüz yazar sen olurdum
yüzü aklına gelince kalbinin Allah dediği kişi Allah'ın dostudur
Çalış nasibini al dünyadan yana, ama sanma dünya yar olur sana ahiret parası lazım insana güneş hep batıdan batmaz kurbanım