SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (5)


alıp başımı gidesim var, benim olmadığım bir yerlere
bir kez aşık olsaydın sen, daha kimseler aşkı bilemezdi. seni bırakıp başkasına gidecek aşka aşkolsun
ben, sen olsaydım arar sorardım beni
bilemedim ki hangisi daha zor incinmemek incitmemek incitene dua etmek
bir şey'in olsam yetecek, her şeyim olmazsan yetmiyor
bu dünya için yaratılmadığını biliyorum da, o dünya için yaratıldığımı bana anlatamıyorum
dertlerinden kurtulmak isteyen, çok büyük bir dert bulmalı kendine, kul olmak gibi
dudakların yanmasın diyedir kahveyi soğutarak içişimiz
dünya ne kadar yalan, her şey ne kadar boş, biz ne çok hiçiz
gönlümü gönlüne al, verecek bir şey kalmasın bende. sana kolay olanla beni zordan kurtar sevgili
gönlüne dert verdiğinin işi kolay da dert diye gönül verdiğin neylesin
hani garip bir yolcu gibi olacaktık dünyada
hayat bir garip kimi her şeyi unutturacak bir aşk arıyor kimi maşuku unutturacak bir şey
ne bu ömür benim ne de can benim ben seni göreli benden vazgeçtim
sen, hiç bir şeyin tadı yok demekten bıkmadın gönül ben her şeyde tat aramandan bıktım
seni sevmek muhteşem bir yalnızlığa evet demekmiş bildim pişman değilim
ustanın elinde kütük ol yeter teslim olan zarar etmez kurbanım
Ne zaman umrumda ne mekan benim Yarından vazgeçtim dünden vazgeçtim Ne bu ömür benim ne de can benim Ben seni göreli benden vazgeçtim  Derde hedef oldum sen oksun diye Güllere yalvardım sen koksun diye Sen yoktun yanımda sen yoksun diye Akşamdan geceden günden vazgeçtim  Sensiz ne yurdum var ne yerim dedim Senden sorarlarsa ne derim dedim Belki kavuşursam üzerim dedim Ben senin uğruna senden vazgeçtim
Yürek dalga söz kumsal Rüzgar sensin ey şair Kumlar kurak deniz lal Es hadi aşka dair  Bilmem ne zaman nasıl Gelir geçer her fasıl Aşk şair aşktır asıl Gerisi hep vesair