SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (4)


Allah için her şeyini verebilecek olana, Allah her şeyi verir
Belki de aşk, eller duaya açıldığında sevgiliden sevgiliden başka isteyecek bir şey bulamamaktır.
bilemedim ki hangisi daha zor; incinmemek, incitmemek, incitene dua etmek
bir seni görmeden ölene acırım bir de seni görüp de ölmeyene
boynumu büktükçe özüm doğruldu, acıda buldum ben bütün tadımı, herşey mi aşk harumuyla yoğruldu, yoksa aşk bir şeyin diğer adı mı
demin yanımdaydım ayrıldık, sonra baktım yanımda yanın sana pek uzak dedi şimdi canımda
dertsiz insan olmaz, ama insanın değeri de dert ettiği şey kadarı Allah, rızasına ulaştıracak şeyleri dert ettirsin bizlere
dünya ne kadar yalan, her şey ne kadar boş, biz ne çok hiçiz
en çok kaybetmekten korktuğumuz anda kaybediyoruz. kaç kez yenilmeli insan, korkusundan kurtulmak için kaybetmenin
gönlü yardaymış şaşkın, gönlümüz yar bizim
günahtı sevaptı bunlar boş hesap, her neyi yaparsan Allah için yap, avamın işidir bu hesap kitap aşıklar kar zarar gütmez kurbanım
hayalin gözüme gelse kalbim tesbih oluyor Allah Allah
her şeyi var eden aşk, bizi bir yok etse var olacağız
ne seni sevdiğim için başkasın ısevemedim, ne başkasını sevemediğim için seni sevdim. senden başka bir şey bilmediğim için sevdim seni
ne kadar hiçiz yahu
sesini duysan ortalık bayram yerin edönüyor, yüzünü görsen mahşer yerine, adını ansan kalbin dil oluyor öyle mi? geçmiş olsun aşık
sevenle sevlien arasında ayrılık yok, varsa mesafe var
kerem kendi suretini görmeden sen artık aslı-na bürün demişler ferhat doğduğu gün isim vermeden bu çocuk ne kadar şirin demişler
özledim dersem inanma yanında değilsem nasıl özlerim