SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (14)


Sen senin olmazsan tüm dertler biter Varını yokunu mürşidine ver Ustanın elinde kütük ol yeter Teslim olan zarar etmez kurbanım
Güvenme kendine ben oldum diye Pişenler hamım der, bir düşün niye Tövbe lazım ettiğimiz tövbeye Bir tövbeyle bu iş bitmez kurbanım
İltifat beklemek kırılmak nedir O kapıdan kovsa sen bacadan gir Ha sevmiş ha dövmüş ikisi de bir Sevmese kaşını çatmaz kurbanım
Çalış nasibini al dünyadan yana Ama sanma dünya yar olur sana Ahiret parası lazım insana Güneş hep batıdan batmaz kurbanım
Hizmet yoksa himmet olmaz bu kesin Hem hizmet nimettir böyle bilesin Gayret et gönle gir “benimdir” desin Sultan kölesini atmaz kurbanım
Yap dediğini yap emrine göre Bu iş bensiz olmaz deme boş yere O eli tutmuşsa insan bir kere Nefsini hesaba katmaz kurbanım
Cahiller ağzını açınca ben der Ben deyip yol alan var mı hiç göster Eli hep güzel gör kendini hep yer Tezek su dibine batmaz kurbanım
Günahtı sevaptı bunlar boş hesap Her neyi yaparsan Allah için yap Avamın işidir bu hesap kitap Aşıklar kar zarar gütmez kurbanım
Dua kabul, niye sıddıkın ahı Ne dedi hızıra nakşibend şahı Hatırla idrak et anla bu rahı Ben sadıkım demek yetmez kurbanım
Sadakat ne derse doğru demekmiş Onsuz doğrulara eğri demekmiş Sadakat sıddıkın bağrı demekmiş Ciğer yanar duman tütmez kurbanım
Er olmak isteyen serinden geçer Bir saki elinden badeyi içer Seç deseler yarin zehrini seçer Ağyarın balını tatmaz kurbanım
Sözün özü derdi minnet bil cana Yare can ver ki can yar olsun sana Serdar isen serini koy meydana Kurbanlara bıçak tutmaz kurbanım
Ne bu ömür benim ne de can benim Ben seni göreli benden vazgeçtim..
Ne seni sevdiğim için başkasını sevemedim, ne başkasını sevemediğim için seni sevdim.  Senden başka bir şey bilmediğim için sevdim seni!
Size bir şey diyeyim mi, iyi insanlar namussuzlar kadar cesur olmadan düzelmez dünya!
Suya kanar aşka susar niceler Göz yaşımı mesken tutar geceler Harf çıldırsa deli olsa heceler Anlatamaz seni bilmez söz beni
Sükûtu yâr olanın sözü aşktır.
Yürek dalga söz kumsal Rüzgar sensin ey şair Kumlar kurak deniz lal Es hadi aşka dair  Bilmem ne zaman nasıl Gelir geçer her fasıl Aşk şair aşktır asıl Gerisi hep vesair
Yârin derdi devadır derde muhtaç etme beni Namertten ırak eyle merde muhtaç etme beni!