SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (13)


dudakların yanmasın diyedir kahveyi soğutarak içişimiz
kalbimi öyle doldur ki orada senden ve senin için olandan başkası kalmasın diyebilmektir aşk
kamyon yazısı değil, muazzam bir hakikatin perçin ihtarı Allah'ın dediği olur
kendime bakınca bu dert fazla da , derdime bakınca ben pek az kalıyorum sen bir baksan ne dert kalırdı , ne baş kalırdı dert çekecek
kerem kendi suretini görmeden sen artık aslı-na bürün demişler ferhat doğduğu gün isim vermeden bu çocuk ne kadar şirin demişler
mecnun'a leyla'dan şöyle bir göz kırptın, yandı bana her an bakan sensiz hangi çöl paklar beni hangi dağ saklar beni sen söyle
ne getirdi derlerse beni çok sevdi başka da bir şeyi yok garibin der misin
ne seni sevdiğim için başkasını sevemedim ne başkasını sevemediğim için seni sevdim senden başka bir şey bilmediğim için sevdim seni
ne yapsam bir şey eksik, her nefes bir günah sanki
ne zaman yalnız kalsam yanımda sen varsın ne zaman senle olsam senden başkası yok yani sen benimleyken yalnızsın ben yalnızken seninle
nereye gitsem senden gideyim seninle gideyim sana gideyim ne vuslatına doyum olsun ne hasretine
neyi konuştuğunu bilmek istemiyorum hiç kimsenin O'nun sustuğuna gönül vereli
Rabbim, doğruları senin için yapana, yanlışı senin için yapamayacak gücü ver Amin
rağmen sevmek ne güzel, Rabbim bizi hatamıza günahımıza rağmen sevmiyor mu kardeşini eksiğine ramen sev ki rabbin de seni sevsin
sevmeyi bildiğimi sanırdım bilmemeyi sevmeden önce
varlığın bir dert yokluğun bir dert varlığım niye dert yokluğunu ahtırlatıyor
kerem kendi suretini görmeden sen artık aslı-na bürün demişler ferhat doğduğu gün isim vermeden bu çocuk ne kadar şirin demişler
yar dediğinde söyle canım dememesi üzmesin seni senin yar deyişin onun söyle canım demesidir zaten
yürek dalga söz kumsal rüzgar sensin ey şair kumlar kurakdeniz lal es hadi aşka dair bilmem ne zaman nasıl gelir geçer her fasıl aşk şair aşktır asıl gerisi hep vesair