SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (12)


Ah bir gelse diyorum, binlerce ah geliyor bir sen gelmiyorsun
hiç yoktan iyidir. var hiçten kötü
içimde bir zalım var, bana zulmeden . Beni de çok sever misin Allah'ım
kalbim o kadar çok vuruyor ki seni, duyan olsa başka yerdesin sanacak
mahşerde tek umudun sana olan bu sevgim bilesin ey bu sevdanın sahibi kutlu yar hemmitenle ne olur eyle beni bahti'yar
Ben bir deli rüzgar sen nazlı çiçek Her sabah busemle yoklarım seni Gerçek kadar rüya düş kadar gerçek Bir anın içinde koklarım seni  Kalbime gel eşiğinde dur desem Kapıyı bul el sürmeden vur desem En sonunda gel içeri gir desem Gelme git, bir ömür beklerim seni  Tam giderken vuslat bana ar desem Yar mı aşktır aşk mı daha yar desem Çözen gelmez aşka dair sır desem Çözüp gel sinemde saklarım seni  Çek yeter kalbimden ellerini çek, Terk edip gitmezsem bu aşk bitecek Hani bir sır vardı ey nazlı çiçek Fırtınan olursam haklarım seni
ne yapsam, nereye gitsem, ne desem ne yaşasam hepsinin tek bir anlamı var; seni seviyorum
ne zaman yalnız kalsam yanımda sen varsın ne zaman senle olsam senden başkası yok yani sen benimleyken yalnızsın ben yalnızken seninle
neredesin dediklerinde yar gönlündeyim diyesim var eyi mi
sana bakan O'nu görmüyorsa aynalara kızma iddiasını terk et aşkın
sebepsiz hüzün lütuftur derler
seni sevmeye çalıştığım gibi sev beni bana rağmen
seninle beraberken ben benim değilim, senden ayrılınca sen her an benimsin hangisi hasret hangis ivuslatbilemedim gitti
sevmese kaşını çatmaz kurbanım
ne zaman umrumda ne mekan benim yarından vazgeçtim dünden vazgeçtim ne bu ömür benim ne de can benim ben sen igöreli benden vazgeçtim
Sırrımı çözmeden atma kendini Sevda dergahında çıraksın verda Coşup dalgalarca yıkma bendini Yagmurum dedikçe kuraksın verda  Okyanusun kalbi olsaydım keşke İltifat etmezdim harabe köşke Mor ufuklar gibi yakınsan aşka Bana gölgem kadar ıraksın verda  Tek gerçek yalansa gözlerim yalan Renkleri bilmem ki gözlerim yalan Yürüdüğüm gerçek izlerim yalan Durak bilmez kalbe duraksın verda  Solgun bir renk bürüyünce düşümü Sır ağladim bir sen gördün yaşımı Kalbine söyle de artık peşini Bıraksın şu kalbin bıraksın verda
yüzü aklına gelince kalbinin Allah dediği kişi Allah'ın dostudur
şehirde sensiz değilim anlayacağın, sensiz şehirsizim
şimdi buraya bir tırnak açıp içine üç nokta koysam, kim anlar kime çok özledim dediğimi dilsiz dudaksız