SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (10)


Dağların başında bulutum derken Dipsiz bir kuyunun dibiyim şimdi Anneler gönlümden sevgi emerken Aç susuz bir bebek gibiyim şimdi  Gördüğüm hayalmiş bildiğim yalan Talan var aklımda gönlümde talan Sensin sen her şeyden geriye kalan Tabiyim tabiyim tabiyim şimdi
neyin var, hiç, senden başka
o yürüyecek sen varacaksın o ağlayacak senin yanakların ıslanacak o bir sigara yakacak senin başın duman duman aşk o zaman
onu bunu bilmem hafız, ya kul olacaksın ya da kul olabilenin gönlüne gireceksin gerisi hikaye
O'nun arada bir seni hatırlaması, senin gece gündüz O'nu unutmamandan güzeldir sen gece gündüz O'nu unutmazsan o arada bir seni hatırlar
seni sevmeye mecalim yok, senden gayrısı umrumda değil, durarak yürümek gibi aşk dediğin ağlasam bahar gelir mi baba
seni sevmek muhteşem bir yalnızlığa evet demekmiş bildim pişman değilim
seninle başbaşa kalmak içindir sana elveda deşimiş bile gecemiz yardan başka ne olsun
seninle yoklar bile güzel, sensiz varlığın tadı yok
sensiz hiçbir şeyin manası yok yar, senle herşeyin bir manası var
Gözde mi gizli yalan aynalar mı bilmece Görenler beni toprak seni et kemik sansın Son dönüş gemisini sular yaksın bu gece Doğ ufuktan İstanbul ayışığı kıskansın  Can beden gurbetinde sen sılasın ey şehir Güneş buseni tadar geceyi aydınlatır Senle şerbettir ölüm sensiz yaşamak zehir Sus da anlat İstanbul sükut kalbi çınlatır  Sende rüzgarsız gönül ben gönülsüz fırtına Sana sen kaldı saat vuslatına bir adım Şu tabutu İstanbul yükleniver sırtına Yokluğuna kanarken toprağına susadım
sevgilim beni unutmayıp kendini hatırlattığın için teşekkür eder, seni hatırlarken her şeyi unutamadığım için özür dilerim
geçen zaman gerçek gerisi yalan acı olan şu ki gerçek rüya gibi şayanıyor yalan gerçek gibi, canına yandığım dünyası
Hayat sensiz işkence Senle ölüm süs bana Barışmak sensizlikse Sonsuza dek küs bana  Beni yakıp kavuran Bir dur desem bin vuran Senden sana savuran Rüzgarımol es bana  Hem baharsın hem karsın Bir gerçeksin bir sırsın Bırak hasret haykırsın Sen vuslatı sus bana  Anlamazsın bildim yar Gayrı isyan doldum yar Darağacın oldum yar Gel kendini as bana
Sevda sınavını kaybettin kıştan Yazıma erinme yıkıl karşımdan Daha haberin yok, kabuktan dıştan Özüme bürünme yıkıl karşımdan  Bülbül sandım, karga çıktın bilmedim Kılavuzum sen oldukça gülmedim Bir gaflet anında sevgilim dedim Sözüme barınma yıkıl karşımdan  Yok, derdin üstüne derdi yığma yok Gökte güneş olsam, sana doğma yok Sen sultan ben köle, öyle yağma yok Gözüme görünme yıkıl karşımdan!
öyle bir yanacaksın ki seni gören ateşin varlığına inanacak aşk o zaman aşk
öyle bir zata gönül ver ki sen sana kıysan da o merhamet edip seni sana bırakmasın
öyle özledim ki yanında olmak bile yetmiyor sevgili, sana kavuşmak senle olmaktan başka bir şey sen olmadan sana kavuşmak hayal
arayıp, ey tebessümü kalbime bayram olan, senin de bayramın mübarek olsun diyesim var